zaterdag 30 april 2016

Mijn laatste blogbericht

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaatst. Met het naderen van mijn afscheid als voorzitter, werd het voor mij steeds lastiger om een bericht met voldoende inhoud te plaatsen. Ik heb daarom met mijn opvolger afgesproken dat ik deze blog zal afsluiten met dit bericht en dat hij een nieuwe start maakt.

Ik heb gedurende 11 jaar het voorzitterschap bekleed. Dat heb ik met erg veel plezier gedaan en het heeft mij veel genoegen verschaft. Echter, het is goed voor alle partijen als er op enig moment een nieuwe, frisse wind gaat waaien. Niemand, ook ik niet, ontkomt eraan dat je verflauwt in dit werk en dat is iets waaraan een vereniging stuk zou gaan.

Op maandag 25 april heb ik mijn voorzittershamer overgedragen aan Wilco van der Plas. In de laatste bestuursvergadering werd me gezegd dat het bestuur op dinsdagochtend 26 april een kijkje achter de schermen van Soldaat van Oranje voor mij had georganiseerd, een geste die ik erg waardeerde.
Op de betreffende ochtend bleek echter dat dit een fake-excursie was. Bij binnenkomst in de hangaar werd ik verrast door de aanwezigheid van mijn gehele familie en vele vrienden. Het was op dat moment duidelijk: Ik zou een lintje krijgen.

Het was een prachtig afscheid van een prachtige periode als voorzitter van een prachtig koor. Nu met Wilco aan het roer, op naar 50 jaar Mannenkoor RCM Vox Humana.

Hartelijk dank voor het lezen van mijn blogs, ik stop er NU mee.

Aaldert Onink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten